torsdag 29 september 2016

REGN och annat

REGNAR i dag ..
FÅ se om solen kommer på em  .. men ser inte ut så i dag
I går kom den .. men så lär det inte bli i dag .. kollade min SMHI-mapp 
REGN regn och mera regn  .. hela dagen 
Köpte ju denna maskin i  tisdags 
I går testade jag den .. det gick ju så där  .. INGEN FARA .. 
bara det att kannan stod lite fel  ..  Då blev det lite spill
Äpplen 2 st och morötter  2 st och en pytteliten bit ingefära
DET BLEV så gott så
Men gillar inte skummet som blir
Så gott det blev
Så blev det KÅLPUDDING i stekpanna  .. så gott det också
Men när man gör saker i köket så blir det disk
I dag går DISKMASKINEN  .. men allt vill jag inte diska där
STEKPANNAN den är diskad för hand 
TROR jag visade det för ett tag sedan  .. men tar det igen 
MUMS mums filibabba  eller GOTT gott gottigottgott
FIN kvällshimmel blev det
KAFFETS dag i dag .. mitt 11-fika är detta
SKULLE ringa ICA-BANKEN .. men vänta
i 20 minuter med mobilen  .. INGEN lust
så då tog jag lite fika istället och satt och tittade på 
ETT 
HUNDPROGRAM på TLC   med  djurpolisen
FY för alla stackars  magra hundar

Snurra min jord
HEJ SVEJS
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar