onsdag 21 september 2016

NU är solen här

Men molnigt när jag gick upp
Då var kl, 09,05 .. sov länge i dag
KÖKS-PYSSEL i går .. då får kroppen lida
MEN mat måste man ju ha
Började med att riva SQUASHEN och salta och vattna ur en ½-timme
Sedan allt annat innan pajen skulle in i ugnen
 RECEPTET
FUSKADE lite  .. hade köpt färdig pajdeg på ICA  .. VILLE TESTA bara 10:- då
DEN var helt ok
KLAR och provsmakad   .. mums mums
I går trodde jag att posten hade glömt mig .. väntade på ÅRET RUNT
KOLLADE ut då och då .. så .. där är den  ..  MEN INGEN ÅR
MEN lite annan post var det
 OJ oj så sen han var 16,16  .. då var det några portar kvar innan min
Jag bakade även en sockerkaka .. den blev toppengod
LITE kvällsmoln
10,10  onsdag fm ..  månen vaktar fortfarande  .. men alla molnen är borta
NJA .. nästan alla
DAGENS CITAT
OCH det gulnar mer och mer på innergården
JAG sitter här lite på sniskan .. ont i min bak igen
Det kommer en liten knöl ibland på skinkan .. men den försvinner efter ett par dagar
KNEPIGT är det  .. men kollat .. dr hittar inget  ..
DEN är liksom inne i skinkan .. men jag känner den lite
KAN ha med min fibro att göra  .. musklerna blir spända
OCH nu ett tag har det varit lite extra mycket jobb hemma .. 
MÅSTE eller vill göra vissa saker själv ..
SITTER här i lugn o ro och lyssnar på MALOU bakom ryggen 
TV-apparaten är där  ...             DÅ
JUST DÅ 
BLÄ vilket oljud utanför
MÅSTE ju bara kolla
DET är denna mannen med en sug-apparat på ryggen som suger skräp  .. 
det är mycket fimpar mm
JAG HAR LITE SVÅRT ATT FÖRSTÅ 
VARFÖR RÖKARNA SKA KASTA NER FIMPARNA PÅ MARKEN
 INTE bara fimpar  .. tomma paket åker också ner på marken + annat skräp
STRUMPOR mm konstigt varför dom inte hämtar upp det
ELLER kanske barn som kastar ner och föräldrarna inte ser det
OCH HUX FLUX saknas det en strumpa .. ja jo  .. dom ligger på marken
SÅ DÅLIGT ..  ELLER det bara är så 
HEJ SVEJS
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar