lördag 24 september 2016

Lördag

Den var väl så där när jag vaknade
INTE den bästa av dagar
MULET
Regnade i går kväll vid sänggåendet
vid 23-tiden
12,30 kom solen   och skuggorna
 En del av vårt = mitt hus kl, 12,30
MEN var är hösten  .. INTE på min balkong  .. inte än i alla fall
DEN blommar nu igen min SKÖVDEPELARGON 
KALLAR den för det  .. arv efter min mamma
Som gick bort för drygt två år sedan
FLERA som vill blomma denna septemberdag den 24
ÄNNU flera som är blom-villiga
Ja höst eller inte  
BLOMMAR gör det i alla fall
Jul jul strålande jul .. jag är på g med kattmössen och grisarna
Julen kommer med stormsteg .. eller inte DEN är här fortare än man anar
OCH på FACEBOOK var det några som "gnällde" eller kommenterade
ATT en butik redan börjat med att plocka fram JULSAKERNA
 MEN SNÄLLA   DET ÄR VÄL FÖR TIDIGT NU
DET räcker väl i början på november 
OK det ska säljas .. men man är ju less på julen redan innan den är här
NÄR dom börjar  så där tidigt
JAG TROR nog man hinner handla det man ska ändå
OCH ALLA BUTIKER som ska julskylta dom hinner köpa
FÖR Skylta ska man göra till SKYLTSÖNDAGEN som är vid 1 advent
DET gjorde alltid vi när fd sambon fanns och hade sin zoobutik
MEN ok det skulle planeras  lite innan
MEN ATT BÖRJA plocka fram saker till försäljning redan nu i september
HELT galet i mitt tycke
BLÄ känner mig uppblåst
LITE för mycket av en köpt soppa ..  Men den var god  
LITE för mycket var det  .. DET var nog för en stor stark person
FELIX var det
Köper lite olika  burkar och testar ibland
DEN var god men KIKÄRTORNA .. inte riktigt min grej
HEJ SVEJS för nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar