torsdag 2 maj 2013

2 maj

HEJ HOPP
Nu grönskar det över allt ..

Men varför ska det blåsa ..  Mycket vårblommor över allt på stan ..

Fick veta att dessa heter kejsarolvon  finns vid En promenad utmed ån ..

 
Änder i blomhavet .. utmed Å-promenaden mitt emot Storhuskvarn

Kärlekskrank hane .. namnet föll bort .. just nu ..

SÅ ser det ut som denna mås tänker ..

Skräp .. Men muggen är fin .. varför ska det kastas på marken för ..

En vårdag för länge sedan vid HUSVAGNEN .. ingenting av detta finns kvar .. två år snart sedan jag fick ta bort mina rara vänner katterna .. Och husvagnen hade jag inte råd att ha kvar när min kära sombo gick bort för snart 7 år sedan .. OJ vad  tiderna och livet förändras ..
DENNA bild på katterna kom fram när jag letade bilder på mitt barnbarn
som SKA ta studenten den 14 juni  .. JA barnen växer ..

Ännu en bild som kom fram när jag letade .. INTE ofta jag hamnar på kort ..
men det händer..
detta är sista sommaren vid JOGERSÖ.. 2006  togs detta kort..
men vem som tog det vet jag inte ..
Faktiskt riktigt bra .. för jag vet inte om att det togs.. då blir korten bäst ..

Här är grabben som tar studenten ..
Han går på en klippa vid JOGERSÖ.
JA så är det och så förblir det.. VI växer .. barnen blir stora ..
NU är alla 3 barnbarnen studenter.. ja denna grabb  nästan ..

DAGENS CITAT: Var rädd om din stund på Jorden


 Ja då var dagens blogg skriven ..

HEJ SVEJS FÖR NU ..
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar