torsdag 16 maj 2013

Fagerås del 2

Då fortsätter vi min bildpromenad ...

Bilder kommer det nu i en
lång rad



DET strulade  med att lägga in bilder .. i går .. så nu gör jag ett nytt försök .

 En av alla fina backar med blommor
Bara en mossig stubbe vid några träd
Utsikt över området                                     
Från en del nästan längts bort på området

LADAN där man kunde fika .. få våfflor eller bara vara en stund ..                                           
 lite mörkt där inne tyckte jag ..
 
SÅ bar det iväg mot nästa mål..  här svänger vi av från den lilla smala vägen ..

MATRAST paus vid GISLAVED ..

  Efter maten for vi till GUNNES VÄSKOR som ligger vid MANTORP .. och väskor fick vi se  ALDRIG sett så mycket väskor på en och samma gång förut ..
JAg köpte en ljus sommarväska för 169:- bra pris..

JAG säger då det .. hur kan man samla ihop så mycket väskor ..

DÄR blev vi bjudna på kaffe och rulltårta ..          efter en stund gick vi ut till bussen där vi stog  och pratde en stund .. sedan bar det iväg mot Nyköping och hemmen för alla  ..
Vid LINNKÖPING finns det flera plan uppställde vid sidan om vägen ...                DET är rätt trevligt.. Mycket moln ..17,10 är klockan nu .. så vi kom hem i bra tid.. men oj.. vi åkte kvart över  sex på morgonen ..
NU är det inte så långt hem ..


Bara lite blider lite som dom kommer på när jag ska hämta nya .. FÖR att välja ut några av 150  som det finns i denna mapp är inte lätt.  så nu tar jag bara några lite så där..
                      
JA ha.. då strular det igen  .. Så det blir inte flera bilder ..
HEM kom vi efter en väldigt väldigt trevlig dag ..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar