måndag 20 maj 2013

20 maj

Nu och då ... eller då och nu .


12 maj
10 maj

19 maj

JAG blir lite osams med bloggen ibland .. den vill inte som jag vill
Bilderna kommer i fel ordning .. men orkar inte ändra det ..
Men man ser vad det har grönska den sista veckan .. på baksidan av huset där jag bor ..

Lite rastlös i dag .. ont i en höft,, nja mera låret .. är det .. inte trevligt.. HAFT det förut.. men i dag är det lite jobbigt .. HAR gått ganska så mycket på stan sista dagarna.. kanske därför ..

Tar det lite lungt i dag  .. dammsugit i köket .. en maskin tvätt är på gång ..
SÅ lite blir det gjort ..

Klockan är 12 nu och 20 grader är det ute .. lite blåst  ..

Kanske ändå att det blir en lite promenad .. eller inte  .. Jag tar ju dagen som den kommer
Får jag lust då går jag ut .. annars  inte .. det återstår att se .. Jag har ju min balkong .. så frisk luft får jag där .. markisen gör att det inte blir alltför gassigt .. fast solen ligger på där nästan hela dagen  ..

I dag får det räcka så här .. ingen lust att skriva .. men här och kollade  .. då kunde jag inte låta bli att skriva lite ..

HAR virkat lite nya kattmöss dom sista dagarna

HEJ SVEJS GO VÄNNER



2 kommentarer:

  1. Det är ju inte alltid man har lust att skriva. Men ett par rader så här är ju trevligt.
    Jag hade heller ingen lust men jag har ju snabbisen att ta till på min sida. Perfekt.

    Hoppas du känner dig bättre i morgon

    Kram

    SvaraRadera
  2. Piggare .. delvis.. MEd linement och skapligt sänggående.. emn vaken i natt .. dunder och brak och ösregn.. vaknade vid 5-tiden av en riktig åsksmäll.. OJ, tur man inte är åskrädd.. MEn respekt för detta naturfenomen .. har jag..

    SvaraRadera