fredag 24 maj 2013

24 maj

MULEN FREDAG


Ja då var det åter en mulen dag

Bara ute som tur är ..
DAGENS VÄDER .. ja det är som det är .. mulet .. regn ibland....
svaga vindar i dag .. alltid något ..

DAGENS ORD PÅ VÄGEN: Gör som barnen - Lev i nuet ..

DAGENS BILD:
 
DET har blivit tillökning i min musfamilj .. 10 stycken denna omgång ..
DOM gröna virkade jag i går em .. framför tv-n ..

MINA blommor på balkongen i år.. några av dom .. dessa med vattendroppar på ..
en dubbel rosa margerite .. så tre olika pelargoner ..


JA nu är det klart på balkongen .. alla blommor är på plats ..
tomatplantor blev det tre i år .. så potatisen i hinken .. den är bara ett test ..
Men ska bli kul att se .. om det blir några små knölar där  .. 
I år fick jag pelargonfrossa .. bara för att jag fick en pelargon av en bekant ..
DÅ .. just då .. sa jag mig.. det ska jag ha på balkongen i år .. OCH så fick det bli ..


SÅ detta framför öppningen.. där jag har en plexiglasskiva.. så jag slipper draget på fötterna .. LUKTÄRTOR på gång där .. DEN blåa är en släkting till våra blåklockor ,, kommer inte på namnet nu .. så lite krasse .. denna ser lite tanig ut.. den andra på blomtrappan .. den växer bättre..

JA det var det ..
NYSS ringde en person.. så jag har gjort några presentkort som hon ska skänka på en mässa .. om hälsokontroller ..
JAG gör lite brochyrer åt henne när hon behöver .. NU var det bara två .. lite ändringar på ett annat presentkort.. så det var fort fixat .. hon hämtar dom om en stund ..

VAd mer ska ske i dag .. vet inte .. JAG TAR dagen som den kommer ..

HEJ SVEJS GO VÄNNER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar