söndag 26 maj 2013

26 maj .. MORS DAG o lite till


HEJSAN denna blåsiga dag

FÖR här blåser det som bara attan i dag .. och i går också ..
MORS DAG  ..
MIN MOR bor ganska lång bort.. så jag har sänt lite kort  i ett brev till henne ..

JAG är bjuden till min yngsta dotter .. men den äldsta hämtar mig.. så åker vi dit ..
en mil ungefär..  eller nästa exakt .. på em .. så jag får tåla mig tills dess ...

DAGENS ORD PÅ VÄGEN: Medaljen har alltid en baksida

Lite mer om Cancergalan

DENNA hönsfamilj gillade jag skarpt ..

TÄNKTE tala om  att på den där cancergalan i går ..

FAJTEN MOT CANCER   jag var där och kollade ..och  visade bilder utifrån .. i går ..

Inne i en av lokalerna var det många utställare ..

ALLT  .. NÄSTAN .. som hade med hälsa och träning att göra..
olika firmor som utförde massage .. mm .. 
Så kunde man prova på att få massage .. i tio minuter för 50 kr .. det var några som hade det ..

 Man kunde få naglarna fixade ..

Så en del annat .. förstahjälpen ..  provdockor att testa på ..

Halsband  i lin  och en hel del annat .

Så var det även LOPPIS .. tror det var 8 bord .. inte så stora  
FULLT med folk var det .. 

ITRIM var även där.. jag var medlem där för några år sedan .. men slutade .. ska kanske börja där igen .. för nu har dom flera alternativ.. med träning som inte kostar så mycket som då .. SÅ jag ska kolla med dom .. men i så fall får det bli till hösten .. denna tiden på året promenerar jag mycket .. så det får räcka ..

HEJ SVEJS FÖR NU   ALLA  MAMMOR

OBS fyra olika bilder
 
DAGENS MOLN 09,44


2 kommentarer:

  1. Ha det så trevligt idag. Här regnar det så det rinner på fönstren men i går var det rekordvärme för i år.
    Jo, jag har skrivit om det tidigare så jag skriver inte om det.

    Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Samma väder här som där.. JAG fick en väldigt trevlig eftermiddag med mina flickor.. MEN vädret.. kan vi inte hopap det .. MÅ SÅ GOTT

    SvaraRadera