onsdag 12 juni 2013

12 Juni

Solen skiner

MEN varför ska det blåsa.. 15 grader och 25 på solsidan

DAGENS CITAT: Retar du upp dig på ting som är små så är du väl inte större än så

DAGENS NAMN: Eskil

JA ha.. vad ska ske i dag ....... Hårtvätten är fixad ..

Fotvården ska jag gå på om några timmar ..

Utanför är det gatuarbete på gång..

Här har det varit ett hål några dagar.. i går kom det upp en korn   . som varnade för det ..


Likadant på våran gård..  Där kom det upp en korn efter helgen ..



Så här såg det ut i helgen


Undrar om det beror på allt regnande sista tiden .. som gör marken underminerad ..



Här var det soptömmning.. då blir det trångt en stund på gatan ..

JAG vaknade av dom i dag .. eller .. jag var nog vaken.. och man tycker dom skramlar lite onödigt mycket.. just då när man är nyvaken .. MEN VAD DÅ .. jag sover ju lite längre än vad dom arbetanade gör... så jag ska väl inte klaga.. kl, 8,45 var jag vaken i dag ..



I dag ska jag gå på fotvården.. DET ska bli en skön stund ..

Pratade med vännen i går.. han blir kvar i Finnspång ... DET är skolavslutning där i morgon ... sedan STUDENT på Fredag .. samma som här ..
JAG har fixat till en precent till mitt barnbarn .. så det blir UTSPRING vid Slottet .. där dom äter mat innan det blir fritt för dessa studenter ..
Så ska det tågas genom staden till torget.. där alla klasserna i stan samlas .. på STADSHUSTRAPPAN .. som brukligt är.. sedan ska det ÅKAS BIL ..
Lite senare ska alla hem till sina familjer .. få se hur långt jag orkar gå .. det blir den dageens bekymmer .. HOPPAS att vädret är bra .. så löser sig nog allt annat ..

SEDAN får jag se vad det blir..  mera i dag
Ibland får jag  så fina bilder på FaceBook .. denna vill jag dela med mig.. JAG delade den från en sida till en annan.. MAN kan göra så.. Så då kan jag väl dela den hit också ..
HEJ SVEJS

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

      Radera