söndag 2 juni 2013

2 JUNI

SÖNDAG

DAGENS CITAT: Det är skönt att inte vara tvungen

Gråmulet i dag ..  
Jag och min fibromyalgi är osams i dag .. det blir så när det är mulet och trist i vädret..
då mår jag sämre än när solen skiner .. ju fler mulna dagar ju mosigare blir jag i kroppen ..
SÅ JAG VILL HA SOL..

JA så här ser himlen ut i dag från balkongen ..


PÅ baksidan kom en mås flygande när jag skulle fota det fina trädet..
som nu blommar  för fullt ..


Så grannt är  detta träd.. en OXEL ..


DET regnade i går em .. Var på stan .. han hem innan ..
PÅ balkongen kom regnet in på mina pelargoner .. vattendroppar på en av dessa ..


Lite tomater på gång där ...

VAD SKA SKE I DAG
INGENTING .. eller någonting  ..
LITE korsord .. lite virkning av kattmöss
Ingen lust med något just nu .. men mornarna är tröga ..
ibland tar det  lång stund innan jag kommer igång .. fibron är inte snäll i dag ..

DOM 4 senast virkade kattmössen

NU ska jag ta en slöstund framför tv-n ..

HEJ SVEJS GO VÄNNER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar