söndag 23 juni 2013

23 JUNI

SÖNDAG

 HEJ SVEJS ..
VAD ska jag göra i dag .. vet inte

 VÄDRET är som det är ..

DETTA är dagens himmel klockan 10.50 ..

VAR en stund på balkongen och kollade in mina blommor där ..

HAR rensat bort en massa vissna blommor .. det gjorde jag häromdagen ..
men tog några i dag också .. det blir några då och då ..
PELARGONEN längst ut.. den blommar som bara den .. 5 stora blommor och lika många knoppar .. I går planterade jag faktiskt om  den och en  del av dom andra också  ..
4 st fick ny jord .. ..
STRUNT samma att det var midsommardagen då .. JAG gör saker när jag har lust ..
och när jag tycker att det behövs göras.. 
då spelar det ingen roll om det är helg eller inte ..


GRANNEN mitt emot kom med sin hund ..
MEN jag förstår inte varför dom ofta går in på gården .. när dom kommer utifrån ..
SEDAN så kommer dom om en stund och går in .. 


JAG gillar mina krasse.. nu börjar dom att blomma ..


En fiskmås.. från i går.. som tvättar fötterna ..

HA EN BRA SÖNDAG .. hade nästan tänkt att gå till hamnen ...
det är TIVOLI där i dag och varit två dagar förut ..
MEN JUST NU HAR JAG INTE LUST ATT GÅ .. då vill jag ha sol ..
OCH den tänker nog inte komma i dag .........
SÅ HEJ SVEJS  för nu ..

2 kommentarer:

  1. Vi har haft ganska fint väder med sol enmellanåt. Och + 22 grader. Jag har precis haft två av mina barnbarnsbarn här så nu ska jag sitta här en stund och vila. Ha en bra fortsättning på Söndagen. kram/Anita

    SvaraRadera
  2. Vädret har bättrat sig.. men det blåser.. JAG ska till min Dotter på tisdag då hon fyller år .. HELGEN har varit lugn .. HA DET SÅ BRA

    SvaraRadera