söndag 9 juni 2013

9 JUNI

Vädret började bra ..




09,36
Men fortsatt med en hel del moln












11,42 såg det ut så här .. UJ uj.. tänkte jag då


Straxte efteråt.. Då kom det en blixt .. undrade vad det var först ..
Men jisses vilken smäll

DET var väl den som gick ner i ett hus precis utanför stan .. läste på nätttidningen ..
Ett gosedjur hade fattat eld.. för blixten hade  gått genom en ledning in i rummet ..



Baksidans moln ser lika dana ut .. då ..

DET kom en kort regnskur 











NU är det lite bättre men ganska så mycket mörka moln på himlen .. ändå lite bättre än förut ..
NU är klockan 16,25 

Kollade ut nyss mellan virkmaskorna .. Då var lilla GÅRDSKATTEN där..
















Han var där en stund.. sedan försvann han ..  såg inte vilket håll han gick ..


DET får räcka så här för i dag .. Jag fortsätter att virka mina kattmöss nu ..

I morgon kommer en kille och tvättar mina fönster .. så jag ska plocka undan alla blommorna ..

HEJ SVEJS alla vänner

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Ganska molnigt nu .. solen är framme ibland..
    HA DET..

    SvaraRadera