måndag 17 juni 2013

17 juni

Måndag i dag

 
VAD ska ske .. vet inte ..

I helgen målade jag om en del av min tv-bänk ..
Den främre delen var ljusgrå .. hålen syntes mera förut .. stoppade i  trolldeg..
det gjorde jag fötter av till tv-n också.. brände det i ugnen ..
TV-en lutade lite .. för den bakre delen är lite lägre..
den bänken var ju avsedd till den gamla stora apparaten
JAG blev nöjd.. BRA KARL REDER SIG SJÄLV .... heter det ju ..

SÅ har jag skurit 230 visitkort åt en tjej som jag hjälper med infolappar..
dom + lite andra lapapr fixade jag ..
SÅ nu var jag en kort sväng och lämnade dom hos henne ...
VARM blev jag ..  MEN varför ska det få lov att blåsa .. inte alls kul ..


REGNAT har det gjort till och från hela helgen  ..
Studenten regnade delvis bort ..


BAKADE en sockerkaka .. fick främmande bara minuter efter att den var klar ..
så färskare kaka har jag nog inte bjudit på ..
FICK RABARBER av dom.. därav besöket .. så i går skar jag rabarber ..
7 påsar till paj finns nu i frysen ....


VAR till KARIN med några bitar sockerkaka i går .. så då blev det fika där ..
efter det blev det en sväng till ICA .. konstigt.. att mataen tar slut ..
DÅ TOG jag dessa moln i våningar .. på gatan där ICA ligger ..
 innan jag svänger in på min gatstump ....

DETTA moln tog jag i går kväll klockan 20.05 .. solen står bakom en skorsten ..
delvis.. och duvan var där.. LITE UDDA blev detta kort ..

NU säger jag HEJS SVEJS för nu ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar