fredag 7 juni 2013

7 JUNI



FREDAG i dag

SOL och blåst
Sommar .. sommar .. sommar

Ja det är det väl nu .. solen skiner .. 25 grader ute ..
vindarna blåser lite .. som det gör en sommardag ...

DAGENS ORD PÅ VÄGEN:
Först då fågeln kastar sig ut i luften, känner den att den har vingar

Måsarna skränar en del på taket där jag bor.. men mig stör det inte ..


Blommorna på balkongen dom växer som bara den ..


I går kom denna fina dam och gick förbi..
skulle väl fira  våran nationaldag .. någonstans i stan ..


JAG köpte ny kaffebryggare .. den andra la bara helt plötsligt av ..

 
JAG stekte upp lite färsk potatis.. lite bacon och lite vitkål ..
det blev min mat i går .. MUMS var det ..........

NU ska jag snart gå och kolla en lägenhet .. en två-a .. bara en bit härifrån .. så grannarna blir nära ... men vet inte om jag ska ta den .. bara 800. skiljer i hyran .. men kolla ska jag ..

En maskin tvätt är igång i badrummet .. en tvättade jag i går..
SÅ skönt att ha den  nära.. tar en maskin när lusten faller på ..

HA EN BRA SOMMARDAG NU ..........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar