fredag 21 juni 2013

21 JUNI

 

GLAD MIDSOMMAR

Säger jag även om den inte är  så glad ..
jo då .. den är som vanligt .. en vanlig fredag är det för mig ..
OM det bra kan sluta blåsa .. varmt är det .. 18 grader ..
men blåser ½ storm  ..  JUST NU ..  11.00

SOMMARSOLSTÅNDET är det  i dag  ..   och  ..  MIDSOMAMRAFTON

DAGENS ORD PÅ VÄGEN:
Vill man leva länge, måste gå med på att bli gammal. 

JAG är ensam .. som för det mesta ..
Vännen blev kvar i Finnspång .. det blev kräksjuka där .. 

BARNEN har sitt .. förr var det husvagnen som gällde .. 7 år sedan det tog slut  ..
då min älskade sambo gick bort ..  ♥

 Födelsedag brukar det vara ibland .. i år är födelsedagen  för min dotter ..
46 år på tisdag den 25 .. och pappa Gunnar fyller 70 år i år .. samma dag ..
men sagt ifrån sig födelsedagsfirande ..  på grund av sjukdom .. skulle jag tro ..
VI har inte levt ihop på drygt 30 år..  men ses lite då och då .. vi har ju barn tillsammans ..
även om dom är vuxna sedan länge ..

JA JA.. det är som det är .. jag klagar inte .. även om jag saknar husvagnen och livet däromkring .. nu när jag inte har någon bil .. så blir det mera hemma ..
bussen tar mig inte dit jag vill .. jo delvis.. men ändå för långt att gå ..
om jag ska till campingen ..


DAGENS MÅS .. denna fiskmås på grannens hustak ..
UTSIKT från balkongen .. men det har ni väl lärt er nu ..
ni som följer min blogg ..


MEN detta var ingen trevlig syn .. på grannhuset  ..
SKÄMS ni som skrev detta ...



NÄR bilden är för stor så får jag ta till Photoscape .. Så då blev det denna bild därifrån  i dag ..  Kommit på att jag kan göra ramar .. då ser det trevligt ut ..
HA nu en trevlig helg..
HÄR i stan är det TIVOLI i hamnen ..
få se om jag går dit någon av dagarna .. www.sn.se   .. där finns det annons om det ..
tre dagar  är det fest där..

HEJ SVEJS go vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar