fredag 13 december 2013

Fredag

           SANKTA LYCIA .. LJUSKLARA HÄGRING  .. NU I VÅRT MÖRKA HUS..
....  STIGER MED TÄNDA LJUS  ...
 
FREDAG DEN 13 .. men det kan vi  väl strunta i  ..
JAG är inte skrockfull  ..
MEN det kanse det finns andra som är ..
 
JAG satt här denna morgon .. klockan var 10,00  då
Då ringde telefonen .. Jag blev bjuden till MIN fd granne på lunch ..
 
SOLEN SKINER  det är 2,3 +grader ute ..
Så det kan nog bli en skön promenad ner på stan ..
 
VÄNNEN åkte till FINSPÅNG för dottern fick RUGGSKOTT ..
OCH behövde hjälp med att plocka fram julsaker fixa gardinerna ..
DÅ får PAPPA rycka in ..
 
 
I går var det AVSLUTNING på studiecirkeln ..
SÅ TREVLIGT SÅ ..
 
 
PÅ hemvägen tog jag kort på den fina julgranen utanför


SOM vanligt fick vi julblamma av den enda herren i gruppen
Så en lapp på dörren med några tänkvärda ord..

SÅ hennes taklampa som gör så fint mönster i taket ..
 
 MEN denna kvällsbild vad dagens bästa bild ..


Denna blev också bra ..
IBLAND så kan man ha tur med bilderna ..

VISSA bilder är ögonblicksbilder .. för detta varar bara en kort stund
SEDAN är det borta ..


HEJ SVEJS  för i dag ..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar