måndag 2 maj 2016

2 maj

KANONVÄDER 
11 på skuggsidan och 21 på solsidan
DAGENS VÄDER
Lite nya kattmöss  igen ..
NU har jag fått en NY liten RASMUS som måste få lite möss att leka med
RASMUS .. MIN vän i SALTSJÖ BOO som ska få  hem den snart
DEN är bara drygt en månad nu  .. MEN SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ  SÖÖÖÖÖÖT
I går var jag på 22-årskalas .. LIKA TRVLIGT som vanligt
MEN missade att ta kort på den hemmagjorda fina SMÖRGÅSTÅRTAN
SOM barnbarnet och hans sambo hade fixat till   SÅÅÅÅÅÅ GOD
MEN min present till MARTIN kan jag visa
DET tog jag kort på när jag kom hem från Ica med det innan jag tog bussen
TILL OPPEBY där dom bor
DÅLIG BILD .. fel avstånd fick ZOOMA för fullt .. och sent på kvällen var det
MEN denna dvärgpapegoja satt i björken  utanför  .. en stund innan den flög ..
JAG kände igen skriket den hade .. STACKARS lilla pippi
KORT utanför borta vid 21-an tror jag det är 
 PÅ väg hem  från bussen efter kalaset
MEN vet ni vad  .. INTE ofta jag redigerar bilder
MEN denna .. TOG bort ett fult papper som låg där bland blommorna 
OCH en ful plint som var lite tokigt placerad   .. eller kanske inte
Till vänster var den
JA VAD man kan trixa med bilder  .. OM MAN VILL
OCH UNDRAR  .. hur många bilder som är manipulerade
SOM MAN SER på olika medier
JA JA .. så kan det vara
HEJ SVEJS för nu

2 kommentarer:

  1. Tack snälla "tant" Margareta.
    Kram Rasmus & matte

    SvaraRadera
  2. Klart man måste visa att så söt kisse ska få ett bra hem ..
    Lycka till båda två

    SvaraRadera