måndag 16 maj 2016

Måndag

Vädret är en repris på dom senate dagarna
TROTS att det var mulet hela dagen kom en liten ljusglimt
solnedgången  .. kom och gick nästan på en o samma gång
Jag tittar ut .. tar kort .. går till datorn  .. lägger in bilden på Facebook
Vänder åter till TV- en  .. då är solen borta 21.01 var kl, då
TRIST var det på tv- en så jag satt och kollade den nya kattsajten
DEN kommer jag att besöka istället för KATTSAJTEN på Hemmets Journals sida
DEN försvinner ju .. trist .. denna tycker jag är lite för stor ..
MEN KLART .. jag har ju bara loggat in några gånger och kollat runt lite
MEST bara för att mina vänner  .. några ..  gått med där
OCH en av dom har inte FACEBOOK ..
DENNA SNÖFLINGA  ... kallas den
Blommar på min balkong + mina små penséer
OCH ett par till som jag köpte förra veckan på Blomsterlandet  .. 
 PINGSTEN  .. den sov jag bort det mesta av  .. och vad då
regn och rusk och runt 9 garder  .. då kan man lika gärna sova
OCH min fibro-kropp gillar inte detta dåliga väder
HEJ SVEJS för i dag

2 kommentarer:

  1. Underbara blombilder. Så fin tid som ligger framför oss eller hur.

    Ha det gott och kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. HEJSAN .. ja det är en ljuvlig tid.. HA DET SÅ BRA

      Radera