måndag 9 maj 2016

MÅNDAG

HEJSAN denna soliga måndag
TRÖTT i ryggen  ..
STÄDDAG i dag
JAG började med sängarna  .. ska byta lakan i min säng
MEN ATT DAMMSUGA allt .. det blev för mycket .. så
det får bli senare 
Men bädda måste jag ..
FÖR det blir upptaget i den andra sängen .. för vännen kommer i kväll
Städtjejen är här .. men det går lika trögt för henna ..
RYGGSKOTT eller en inflammation .. det är frågan det  ..
JAG SA  .. ta det viktigaste i dag
DEN mötte jag på golvet i sophuset ..
OCH DEN
HUMLAN tog jag ett papper och tog ut den på det  ..
levande  .. dom ska man vara rädd om
men getingen .. den fick vara
SPANAREN var där i morse
DÅ var det fint väder  .. det är det nu också .. klockan är snart 16,00
DEN fina krukan klarade inte diskmaskinen
MEN ALLA DOM ANDRA klarade sig ..TRIST .. den som var så fin form på
DET blommar snett nedanför balkongen
HEJ SVEJS ..
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar