söndag 22 maj 2016

Regnig söndag

Dagens trista väder 
Men lördagskvällen slutade  bra 
 PÅ g med virkningen denna söndagsmorgon ..
SOM började trögt  .. sov länge
Så när jag ska fota fick jag se att jag missat en svans
DÅ får det väl bli en PELLA SVANSLÖS  då .. nej då .. den ska få en svans
I går var det en ICA-promenad
DENNA bild kommer att bli en av mina favoriter  ..
OCH dubbel-granen   .. oj vad den har växt på dessa snart 3 år jag bott i området 
OCH SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ många nya färska toppar är det 
SÅG årets första nyckelpiga .. min första

På väg förbi vid Coop kom Tuffiståget och for förbi 

SÅ kom jag hem efter en timme drygt med strosande fram och åter
Fick se mig själv i porten
Måste ju ta ett kort  ..
KNÄPPA JAG  ..
ATT jag var till Ica var för att MINA ögondroppar var slut
och jag hade fått beställa nya via VÅRDSIDAN .. så smidigt det är
MEN oj vad det strulade  .. dom hade skrivit fel på receptet
ETT av namnen som   inte ska stå på receptet var med där
Så det var knappt att tjejen kunde få fram det som skulle fram så jag kunde hämta det
MEN äntligen så blev det klart .. oj oj vad det kan strula .. INTE mitt fel
FÖR jag vet att det var rätt skrivet från mitt håll
KOLLAR JU NOGA när man eller jag skriver på datorn 
OCH beställt så förut  .. utan problem ..
ETT fint träd vid sista svängen innan jag är inne på mitt område
HEJ SVEJS  .. ha en bra söndag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar