tisdag 31 maj 2016

STRÖMLÖST

DET skulle vara i 2 timmar .. men kom åter efter 55 minuter
ETT planerat brott som VATTENFALL hade gått ut med kort om som kom för ett par dagar sedan .. eller innan helgen
 JA jag ursäktar er  
 Ett hjärtemoln  utanför i dag denna soliga men blåsiga dag
 HEMMA från ICA
INTE ett moln var det då på himlen
på väg hem nu
Molnfri himmel .. på väg mot ICA
FY attan vad mycket frömjöl det är på balkongen
DAGENS horoskop i SN
JAG börjar dagen  .. nästan med att läsa SN
OCH när jag kommer till sista sidan KLIPPER jag ut minikrysset
DET började jag med för snart tre år sedan .. då dom började med dom i september det året
DAGENS fina väder denna morgon
HA HA 
 I DAG har JAG skrivit allt tvärtom 
DET senaste först
NU sitter jag och fikar efter strömavbrottet
ÅT mat innan och satt på balkongen en stund
MEN OJ AJ Så varmt det är där 
NÄSTAN 30 grader där nu
DET är för mycket för mig  .. även med parasollet uppe
 HEJ SVEJS för i dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar