onsdag 18 maj 2016

NY dag

BLEV DET
OCH SOMNADE OM GJORDE JAG
ganska så fort efter mitt lilla nattvak 
 OCH SOLEN SKINER FINT I DAG
20 grader på solsidan och 11 på skuggsidan ... S K Ö N T 
 DAGENS FRUKOST 
 OCH mina senast virkade kattmöss  .. 5 virkade jag i går ... framför tv-en
NU finns det 130  st i lagerlådan  .. inte helt sant  .. får dom senaste ligger i en back
då det är fullt i lagerlådan .. 120  .. går ner där ..

 Här är dom  ... 120 st
FÅ se om det blir  en ICA-PROMENAD i dag
HEJ SVEJS 
fel glömde en sak .. pratade med min DATA-KILLE för en stund sedan
FICK hjälp med att  lägga in MSN-nyheter som startsida i Mozilla FireFox
då jag ska använda den som min webbsida 
då Explorer krånglar på vissa av mina sidor
 DÅ .. HEJ SVEJS

2 kommentarer:

  1. Hej! Vi misstänkte att det var du som skrivit i vår blogg :-) Vi är lite dåliga på att skriva kommentarer men vi gillar dina bilder text och att du virkar möss så klart!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Margareta Endahl19 maj 2016 kl. 12:02

      DET är jag också .. Svarar om det är nåt trevligt .. och se det var ju detta ,,, ROLIGT att se .. NU är det ett gäng möss på väg till en kattunge .. en som väntar massor ska den komma till ..

      Radera