måndag 30 maj 2016

MÅNDAG 30 maj

Soooooooooooooooool i dag
men det blåser
 Härligt när solen lyser
men skugga på balkongen nu ... solen kommer fram dit vid 2-3-tiden
Bättre sent än aldrig 
JAG vill hellre ha kvällssolen än   den som är på morgonen
FÖR se .. jag är morgontrött
I går var det mors dag .. jag var hos min dotter Anita då .. där det blev lite mat
MUMS
SÅ blev jag hemkörd för dom skulle till nästa mor
TOG en runda utanför på tomten innan vi åkte
 DÄR gick jag om detta kryp


SÅ fint på deras tomt 
 Aklejor och en kastanjerodgesia eller nåt åt det hållet
 VID infarten till tomten .. såååååååå fin
LITE nostalgi .. MIN SAMBO gick bort  för snart 10 år sedan
OCH när jag flyttade för snart 3 år sedan så fick min dotter ta hand om mina
reseminnen från Gambia 1988 .. tänkte sälja dom med då ville hon ha dessa saker
för jag hade ingen stans att hänga dom
för det blev mindre väggar i den nya tvåa   .. hade tre rum förut
DET var dessa trummor + lite andra saker som hängde på en vägg i den gamla hallen
Hittar inte den bilden  .. den är i extra hårddisken
BL.A. en liten KORA ett instrument
EN BRA DAG BLEV DET  DÄR
MIN ANDRA DOTTER hade hästtävlingar i FLEN
LITE trött på eftermiddagen o kvällen
 
DISKEN den struntade jag i då
DET mesta är efter kakbaket .. ANITA ska ju
BJUDA till KUSINTRÄFF om en vecka  .. då ville hon ha en sort som jag brukar baka
ok klart jag fixade det
Så i dag ska jag plocka ur diskmaskinen och in med det odiskade ..
INTE allt men det mesta kan diskas i maskinen
NU ÄR en maskin tvätt på g
Av ett udda garn kan det bli söta kattmöss
JAG textade på en del kattbilder i går  .. ska ha dessa till DEN .. NYA KATTSAJTEN
GÖR bildspel där ibland
MEN SE DET känns i mina axlar o nacken att det blev lite mycket data i går kväll
BARA för att det inte var nåt i min smak på tv-en då
Men får skylla mig själv .. vet att det blir så när jag sitter för länge
MEN nu var det ganska så länge sedan .. så det får väl gå ..
 lite nackträning ska det bli i dag
HEJ SVEJS för i dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar