måndag 23 maj 2016

NY vecka

Med sol och moln denna måndag
MERA moln nu än för ett par timmar sedan

 
DET blommar fint det lilla trädet  ..  till vänster om balkongen en bit ut på gräsmattan
DET blev lite färggranna kattmöss i går .. Klipper av lagom långa bitar garn ..
SÅ knyter jag ihop dom lite som jag tycker .. DET gör jag när jag har en del småbitar garn
ALLA sätt är bra utom de dåliga sägs det .. 
GRÄSKLIPPNING  nedanför balkongen just när jag kom ut 
INTE vill jag påstå att det är fina balkongräcken heller ..MEN stabila
Syrenen står också snart i full blom
ENA sida av balkongen ..
 
OCH den andra i den delen .. BLOM-DELEN
OCH så en av Krukorna på den andra sidan mitt emot bordet ..
OCH en kaja som var där på elstolpen till Julgranen  
OCH detta var gårdagskvällens vaktpost
 HEJ SVEJS för i dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar