onsdag 25 juni 2014

Blandat innehåll

STADSTUR mm

Och jag klarade mig från regnet i dag också ..

Ja ja .. så är det .. KONSTIGT väder denna sommar ..

VAR på stan i dag .. KLIPPNING .. så gratta dottern på hennes jobb ..

Hon ville inte fira dennna dag i år .. DÅ Pappa inte fanns med .. samma födelsedag .. Så mitt i allt gick sambon bort i måndags .. 8 månader efter sin sambo .. så NU får dom hålla handen i himlen ..

VILA i frid mina vänner ..

För trots att jag var skild från barnens far så umgicks vi en hel del ..

Födelsedagar .. mm .. med barn o barnbarn .. NU blir det annat ..
FICK höra i dag ... ATT villan o sommarstugan är sålda ...

DET känns ju skönt mitt i allt anant

TREVLIGT möte där.. på jobbet ,. FICK träffa barnbarnet också .. Då han besökte lilla mamma på födelsedagen ..

Klippningen först .. så dotter .. sedan till fd grannen .. hennes telefon hade strulat .. men tror det var nog LINJEFEL hos operatören i går ..  ALLT ok ..

SEDAN till KARIN på fika nr 2 denna dag ..  den första var på dotterns jobb ..

FINA blommopr från fd grannens kolloni .. dom fick KARIN .. och det sa jag till fd grannen .. för jag ville inte ha nåt att bära på .. på min hempromenad .. det var hon som sa det ..

HÄLSA KARIN och ge henne dom ..

Karin o jag löste lite KORSORD .. jag klarade en del som hon inte klarat ...

Så hem .. då började det stänka .. Så det blev en busstur hem ..

KLARADE mig från denna skur.. Men oj vad det regnade efter en stund hemma ..
efter att jag ätit .. nästan repris på gårdagens mat .. vegobiffarna .. men med ärtor till i dag ..

Undrar om den blåst ner från nån balkong .. den låg på trottoaren ..

TVÅ anbulansutryckningar såg jag .. detta är när jag väntar på bussen ..
en for upp mot lasarettet .. när jag var på väg till Karin ..

Vad den heter vet jag ej .. men vid bussen var den ..

Där missade jag måsen ..

Men dom här satt där dom satt .. neranför balkongen .. RUGGIGA ..

nyss varit en regäl regnskur ..

MED andra ORD ..

nu är MÅSUNGARNA utflugna ur boet .. några i alla fall ..

LILLA JAG
Väntar på bussen ..

OCH ÅRET RUNT hade kommit när jag kom hem ..
Så nu kan jag lösa lite korsord igen .. men jag hade köpt några korsordstidningar i går ..
för jag trodde vännen skulle komma i dag .. men där var det strul .. Så han skulle vara barnvakt .. delvis .. med lite annat ..
så han kommer om några dagar .. så då får vi lösa ikapp ..

JA ja .. ibland går det inte som man vill ..

Men trots allt strul sista tiden .. så finns det hopp ..

HEJ SVEJS alla trevliga bloggare



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar