tisdag 3 juni 2014

Regn nu ..

HEJSAN i regnet 

I dag regnar det ..

Men jag hade tur .. var på stan .. kom hem vid tretiden .. hant lagom in ..

DÅ kom regnet ..

Ett enda kort blev det på stan .. en mås vid FORS ..


Fel ... tre kort på samma mås ..

HAN eller den satt vid forsen där.. där vattenfall har dammluckor..

Jag kom den vägen från stan .. SKULLE till KARIN .. Hon fick ett till par pulsvärmare ..

Måste ju testa själv..

DET blev en fika där och en LÅÅÅÅÅÅÅNG SNACKSTUND i dag

Så for jag då hem .. lämnade sakerna jag köpt på Clas Ohlsons .. så till ICA .. men det blev ingen RADIO .. ville ha en med CD och så skulle det vara FJÄRRKONTROLL .. fanns ingen .. inte på ICa eller COOP .. på coop där fanns ingenting alls ..

Så for jag hem .. hemma och inne .. då kom REGNET .. buuuuuurr..

ÅT av rågbitarna som jag hade köpt och en kopp fika ..
det var ju nästan två timmar sedan fikat hos Karin ..


DETTA handlade jag ...

och så denna ....

EN liten fin SOLCELLSLYKTA i frostat glas 29:- .. men men .. det blir väl inget sken där i kväll .. för solen kan ju inte ladda den nu när det regnar .. .. så blev det en trepack .. som ska vara i blommorna på balkongen .. 3 för 49:- är väl ok .. har två andra på balkongräcket ..

Det var detta i dag .. i morgon ska jag ner på stan igen ..

DÅ ÄTA MAT med min FD granne Christa .. vi ska äta på ANNAS ..

SÅ I MORGON VILL JAG HA SOL .. skönare att cykla då ..

DET blev en vecka som blev omdisponerad .. den blev inte som det var tänkt .. men det blir nog bra ändå .. .. vännen blev kvar i Finnspång då det blev sjukdom där .. så vi får ses senare .. LITE trist .. när man planerar .. så blir det inte så ...
Men det kommer väl bättre tider .. får vi hoppas..


.. ska fixa och koppla om lite lampor i HALLEN .. därför köpte jag denna skarven som jag köpte i dag .. .. tar det när lusten faller på .. nu är skarven hemma så få se när lusten infaller ..

MIN dörrsignal .. SITTER lite dumt .. så den måste jag ändra .. det blev så när jag satte upp den där lampan vid spegeln i hallen ..

TRIXA o FIXA . det kan jag .. bara sakerna finns så ordnar det sig ..

NU är det slut på snackandet här för i dag

HEJ SVEJS ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar