fredag 20 juni 2014

Midsommarafton ..

DET blir en lugn hemmadag


VAR och handlade nya fiskar i går.. Väntade på bussen .. tittat fel på tidlista .. igen ..
lekte lite med kameran .. tog denna lilla gula daggiga blomma då .. i marknivå ..
undrar vad dom på andra sidan vägen tänkte när jag satt där på huk ..
MEN SE det struntade jag i ..


NU saknas bara lampan .. som blev försenad.. nu är det bokhyllelampan som lyser ..
så locket får vara öppet tills nästa vecka.. men stänger på natten ..
köpte lite nya GUPPYs

                                     

EN kaja hoppade från balkong till balkong i går.. fem balkonger hoppade räcket fram ..
sedan flög den upp på denna parabol ..

JAG tog bussen fram och åter  PAUL JUNGS HAGE .. hämtade .. eller handlade fisken .. och en doppvärmare .. sedan hem med samma buss .. stannade vid ICA .. hade glömt en vitlök ..
så blev det två paket billigt kaffe .. och en jos-förpackning .. hemma igen på en timme ..
det kan man kalla snabbköp ..

HADE sån tur att jag precis hant med bussen åter .. från zoobutiken ..

dom går en gång i ½-timmen .. INGET folk i ZOOBUTIKEN ..

men desto mer på COOP och ICA .. DÅ var jag glad att jag SCANNAR mina varor själv ..
så det gick med raketfart där också ..

I DAG ska det bara bli .. TAR DET SOM DET KOMMER .. DAG

HA en glad midsommar ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar