fredag 13 juni 2014

EXAMEN

I dag tar nästan alla skolor examen

I allafall här i stan .. väldigt molnigt ..

Risk för regn för alla skolbarn i dag .. och på studentåget som blir senare på em ..

Förr stog jag på min balkong och kollade på dom .. MEN det går inte nu ..

Flytten är bra på många sätt .. men stan är lite längre bort ..


I går kom vännen hit .. så det blev en trevlig tv-kväll ... mycket prat ..

NU är han iväg på provtagning .. som skulle ske på fastande mage ..

så ingen gemensam frukost i dag ..

JAG ska äta LUNCH med fd garnnen Christa .. på ANNA:s ..

SÅ ska jag hämta min RADIO .. som jag lyckats sabba lite .. när jag tog bort transportlappen vid CD-facket .. ja ja.. KLANTMAJA ..

VAR till ICA i går.. DET blev lite blomster ..

VID trottoarkanten ..

PÅ andra sidan gatan .. vid gräset vid kanten där .. men fjärilen .. den flög ..
Rödklöver är fina blommor ..

LITE närmare skogsdungen .. NYPONROSOR ..

Köpte lite helggodis .. Keno och en triss .. bytte en ...........

......... Svergelott .. som jag vunnit genom AB korsord på nätet ..

DEN var 25 kr. på .. det var det på den som jag fick i byte också ..
Så nu ska jag byta denna till hoppas lite mera pengar .. HOPPET


Är det sista som överger en sägs det ju .. Ha ha ..


JA ja så är det ooch så förblir det ..

MEN vädret JA ja ... det är väldidgt molnigt i dag .. 17 grader var det ..

I går kom det en ÅSK-SKUR här .. men jag klarade mig ..

STOR transport for förbi när jag var på väg hemåt .. från Ica i går ..

NU ska jag fixa till mig lite innan stadsturen i dag ..

HOPPAS regnet håller sig ovan molnen ..

HA DET SÅ BRA ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar