fredag 20 juni 2014

KVÄLL nu

NOG är det kallt denna midsommarafton

Men detta var väl att ta i .. eller ... 13.4 grader i kväll ..

SÅG den på innergården på em .. denna midsommarafton ..

Jag har virkat lite kattmöss i dag ..


DAGS att börja lägga upp lager till julens leverans .. dessa är virkade förut i veckan ..
4 andra har det blivit i dag ..

I DAG har jag även löst en del korsord .. fem olika som ska sändas iväg ...
tävlar lite då och då .. inte varje vecka ..

ALLA är inte lösta i dag .. utan sista dagarna .. eller veckan stämmer bättre ..
vännen har även löst en del ..

Fixat mat .. och bara slöat för övrigt ..

DETTA är dagens lunch .. salladen är plocksallad från min balkong.. lite späd..
Grönsaker att odla det .. på balkongen .. inte så bra ..
är nog lite för mörk .. kanske ... men vill ju testa ..
Fågeltjafs .. var det .. men fick inte med det .. svårt att fota i dessa trista fönster.. 

 

Klart ..

DÅ åker denna magnet fram .. då vet jag att det är rent i maskinen ..

DESSA växer som bara den ..

Här är nejlikorna och några av alla 15 pelargoner .. knopp i nästan alla nu ..
så är det ringblommor framför ..

SITTER här .. för TV_N .. den skulle jag kunna kasta ut i kväll .. blä ..
men lyssnar ändå på SOMMARKONSERTEN på tvån ..

NU är det snart sängen .. klockan är nu 21,30 i det närmaste ..
Lägger mig.. lyssnar på en CD  och läser något  ..

HA EN BRA FORTSATT HELG ..

HEJ SVEJS ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar