torsdag 27 december 2012

27 december

Året börjar lida mot sitt slut

I dag är det lite sol på himlen .. men ändå en hel del moln ..


Klockan 09,30 denna dag tog jag dessa bilder först baksidan .. sedan framsidan .. Solen var  ett bra tag sedan vi såg här  .. Snön håller också på att smälta bort .. Där det ligger lite tunnare .. Men det är stor risk för takras..  Jag har fått ner en del på min balkong .. och mer hänger kvar där ovanför på takkanten ..  det gillar jag inte ..

DAGENS VÄDER: lite sol och mycket moln .. + 2 grader .. lite blåst

DAGENS NAMN: Johannes och Johan

DAGENS ORD PÅ VÄGEN:

VAD ska ske i dag
VET inte .. JUST nu är en maskin tvätt på gång i badrummet ..
KAnske att jag skulle gå till Karin och Lasse  OCH TACKA för den fina julklappen
HÄR i hallen ska den få ha sin plats  .. jag vill inte ha den stå utanför dörren  .. är väl tänk att skrapa av fötterna på  .. men det är den för fin för .. SÅ han ska få  bo i hallen .. lilla kotten   ..

HEJ SVEJS mina bloggvänner





2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera