onsdag 12 december 2012

Handlat lite

HEJ igen ..

Varit och handlat lite
Var till fd grannen .. men hon är granne nu med .. bor bara ivinkelhuset ..
så jag ser henn ibland i hennes fönster ..Så lyser då vet jag att hon är hemma ..
denna pigga 85-åriga dam ..
HENNES nya badrum är bättre än det förra ...

Nu är det två rum o kök istället för tre .. så en trapp längre ner..

JAG fick två tomtar av henne ..
SÅ nu har min tomtevätte fått sällskap på fönserbrädan

VAr till ICA för det man inte har i huvudet .. det får man ha i fötterna ..
Men  FY ATTAN vad slirigt det är att gå .. plogningen är väl så där ..
bilarna åker  ock gör en massa spår ..
för om plogen inte hinner med eller inte är svårt att gissa

NU ska det bli IS-choklad  DET var det jag hade missat formarna till .. så nu ska jag fixa det .. för om  LÖRDAg fyller en av mina bästa vänner år ..
 Så det ska bli lite matnyttigt i present
.... HEJS SVEJS ....





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar