söndag 30 december 2012

30 december

SNART NYTT ÅR


DET nya året närmar  sig med fart  .. en dag kvar
NYÅRSAFTON i morgon



MEN JAG GILLAR INTE DETTA
BLIXTRANDE o KNALLANDE
JO på sitt sätt gör jag det .. när det är på lite avstånd
MEN att skjuta mellan husen från balkongerna mitt i stan . nej fy attan
MINA katter var livrädda .. men dom finns inte nu .. så dom slipper detta 
SÅ tänker jag på alla andra HUNDAR o KATTER  ..
vet att det finns många där ute som lider ..

OM dom bara  smällde när dom ska så är det väl ok ..
Men dom börjar långt innan det är dags . sedan håller på i timmar
TROR en del vill att barnen ska få se .. GÖR SOM VI när mina barn var små
LÅT dom sova .. VÄCK DOM när det är dags vid TOLVSLAGET

DET var  trevligt..
FÖR ANNARS SOMNADE DOM ändå innan det var dags .. av trötthet

TULPANFROSSA
NU ÄR DET TULPANERNAS TID

ETT KOLLAGE FRÅN förra årets tulpaner
OCH två bilder från gårdagens bukett fick vara med på detta
ÄVEN vissna tulpaner kan vara vackra

HEJ SVEJS för nu


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar