torsdag 13 december 2012

Äntligen sol

I dag är det sol   .. Men 15 minusgrader

Så att gå ut är inte bra för mig .. MIN fibromyalgi mår inte bra när det är kallt ..
 VAD ska ske i dag
VET inte än

DAGENS VÄDER: SOL o moln .. minus 15 grader .. lite blåst
DAGENS NAMN: LUCIA


ORD PÅ VÄGEN






Molnen korsar varandra Tror det är flygplan som farit fram där



Kollar åt vänster här denna morggon kl, är 09,15



Här är det koll åt höger




Vad ska ske mera i dag
Kanske en fika med vännen ..
ANNARS ska jag bara slöa ..
eller .. KANSKE köra grannen och hämta en sak .. Fortfarande kallar jag henne granne .. OCH det är hon ju .. fast hon flyttat till en annan lägenhet .. JAg ser hennes fönster från mitt sovrum ..
Samma HYRESVÄRD är det







                                                              DÅ säger jag HEJ SVEJS 

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera