onsdag 19 december 2012

Mulen onsdag

Oj vad trist väder det är i dag

DET hänger snö i luften

DAGENS VÄDER: mulet blåst och minus 1.6 grader

DAGENS NAMN: ISAK


DAGENS : ORD PÅ VÄGEN:

I går var jag osams med min FIBROMYALGI så då sov jag nästan hela dagen
Vissa dagar bara blir så .. JAG och min fibro och dåligt väder passar inte ihop .. OCH dagen innan var jag ute med bilen på olika håll .. och snö och blandat regn var det då.. Så då blir det lite jobbigt dagen efter .. men piggare i dag ...





Utanför LIDL där jag handlade lite och så väntan på besiktningen .. Besiktningen .. MÅSTE jag visa upp en lampa som inte gick att justera .. eller så var tjejen kass  .. jag tror det senare.. för vännen . var på verkstan med bilen och dom fixade det ... JA så kan det va ........

DAGENS väder är inte heller så kul men annorlunda .




Baksidan denna morgon eller jag ska kanske säga förmiddagen .. för klockan är över 10 denna gråa dag som är i dag ... VAR på balkongen .. men in fort.. DÅ flög det några änder över hustaket..  men missade dom .. så på väg in kom det två till .. från andra hållet.. VET inte riktigt vad det är.. Fåglar är det men vad.. HIMLEN var det egentligen jag skulle visa ... DEN är inte mycket att se en sån här dag ...

TELEFONEN ringde .. Grannen och jag ska äta LUNCH på ANNARESTAURANGEN .. där många äldre äter .. TREVLIGT STÄLLA bara en bit härifrån ...
NU BLIR det TELEFONSAMTAL i stället för DÖRRSAMTAL . sedan hon flyttade  ..

Nu ska det bara bli slött resten av denna dag .. förutom denna lunch ..

HEJ SVEJS ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar