söndag 9 december 2012

Ny bakgrund

Knepigt

Knepigt att få till det .. Men till slut så lyckades jag få till det som jag ville ..
Först var alla bilder förstora.. så hämtade några olika .. fel i allafall ..
så  ändra storleken fick jag göra .. så nu har jag några ligger klara ..
















Tomten som jag tänkte ha .. det blev inte bra  .. men visst är min stickade tomte lite söt .. lite som en vätte .. där han sitter på fönsterkarmen ..  JAG stickade den förra året..

En annan bild jag tänkte ha .. hade svårt att välja .. men är man lite fågeltokig .. så valde jag ÄNDERNA







MEN fick beskära den mer än jag tänkte först



















Här är hela bilden










JA då har jag testat lite nytt på sidan .. Nu ska jag ta tag med stickningen en stund ..

NYSS ätit lite rostade marmeladmackor och en mugg fika till det ..
HA DET SÅ BRA RESTEN AV DENNA SÖNDAG

LITE tidigt kanske

OM bakgrunden är bra eller ej .. DET får nån annan säga .. jag byter  om ett tag .. BRUKAR byta en gång i månaden ..Men vet inte om jag gör det på denna sida .. få se hur länge vintern håller i sig  .. KANSKE det blir byte när våren kommer 

HEJ SVEJS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar