fredag 28 december 2012

28 december

DU skulle ha fyllt 77 år i dag


6 år och 4 månader sedan du gick bort
MIN kära sambo .. vi var ett par i 26 år .. och skulle fortsätta vara det ..
VARFÖR fick det inte bli så ..

Tiderna blir inte så som man tänkt ibland
JAG har träffat en ny vän sedan  snart 8 månader ..
VI kände varandra i min ungdom för 50 år sedan
OCH setts lite då och då genom åren
JAG älskar den mannen ..

Vi ses inte så mycket som jag vill
HAN har sina barn och barnbarn i Finspång
Många mil härifrån .. där han är ofta ..
HOPPAS nya året blir bättre

DAGENS VÄDER är sol och moln -2,2 grader

DAGENS NAMN: Benjamin och så är det Värnlösa barns dag

DAGENS ORD PÅ VÄGEN

OJ då .. det bara blev så .. KANSKE nån mening med det
efter det jag skrev i början
JAG tar dessa ord på vägen i tur och ordning som jag lagt in dom ..

HEJ DÅ alla vänner för i dag ..

En ängel för alla nära och kära som inte finns ibland oss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar