fredag 28 december 2012

Sidtrubbel

Eller bakgrunden


INTE lätt att få till det .. när man vill ha egna bilder till bakgrund

NU testar jag med mina katter och några fåglar..
NI blir säkert villsna ..  när jag plöttrar fram och åter..
En del tycker si .. andra tycker så ..
Hur ska man veta vad som är bra
FÅR kanske ha en enfärgad bakkrund ..
DETTA är den som jag har nu
En mall med 5 x 5 rutor.. där jag bara satt in några bilder

SÄG vad ni tycker..
REDAN hört en del .. VILL höra flera som säger vad ni tycker

Katterna är mina änglakatter
Mirre den gula  ..blev bara 10 år
Kurre den melerade  blev 16 år
Skottis den svartvita  blev 13 år

MIRRE gick bort för 13 år sedan
Kurre och Skottis vilar på landet .. vid min gamla sommarstuga
DET är 1½ år sedan båda fick sluta sina liv ..
Sjukdom kom ivägen för båda mina små raringar

Så gillar jag att fota måsar och andra fåglar ..

5 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
    Svar
    1. NU har jag ändrat till en neutral sidan
      Hoppas alla tycker det är bättre så ..

      Radera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  3. Ett annat tips, om du inte verkligen behöver ordverifieringen (pga spamkommentarer) sätter du nej på "visa ordverifiering" under inställningar - inlägg och kommentarer.

    Så blir det enklare att kommentera. :)

    SvaraRadera
  4. TACK för tipset
    GOTT SLUT och GOTT NYTT ÅR

    SvaraRadera