fredag 7 december 2012

NY blogg

Nu startar jag en ny blogg ..

DEN gamla strulade för mig .. vad ska jag skriva om i dag .. NYTT

Det har snöat mycket dom sista dagarna ..


MIN balkong
VEM är jag  .. Samboänka sedan drygt 6 år ..  Men inte ensam  .. TRÄFFADE en ny man för  7 månader sedan .. i morgon blir det det ..  VI kände varandra i min ungdom .. setts lite då och då genom åren .. GENOM jobb och vid en del andra tillfällen ..

JAG har fibromyalgi  .. sedan 23 år .. och är väldigt morgontrött .. så vissa dagar tar det en stund innan jag kommer igång.. VINTERN .. denna årstid som är nu .. är min sämsta tid ..

JAG var SAMBO i 26 år .. Husvagnsägare var vi då .. men fick sälja den när jag blev ensam .. MIN sanbo hade zoobutik .. i 32 år .. DEN såldes för nästan 10 år sedan .. men dbutiken finns inte kvar i dag  .. efter en del turer så blev det stopp .. efter ett andra ägarbyte ..

Kurre o Skottis
VAD mera.. VARIT kattägare i 23 år .. men är utan katt i dag .. fick ta bort mina två kelgrisar för drygt ett år sedan ... Kurre var då 16 år .. Skottis var 13 är ..
JAG brukar pyssla lite här hemma  I går kväll fixade jag knäck .. Knäckklubbor .. skulle bli 10 st, men jag gjorde 8 .. ville ha lite vanliga knäckar också .. saffran i dessa  ..

DETTA  var det första som jag skriver på min nya sida .. få se om jag får till det som jag vill här 

HEJ SVEJS .. jag återkommer ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar