fredag 26 juli 2013

26 juni .. mer flyttröra

RÖRAN FORTSÄTTER

NU lite ordning ändå

I går fick jag iväg 9 BANANKARTONGER .. + en massa kassar och lite annat .. en kille kom och hämtade till ett loppis..  HANS volvo herrgårdsvagn blev proppfull.. 
MED kartonger och allt annat ..

Här står en stapel med karonger.. som nu är borta .. skönt  .... Slipper få in dessa i mitt nya hem ..

 MEN OJ OJ och oj vad man har samlat på sig under 32 år i samma lägenhet .. ändå så har jag kastat en del förut . och lite då och då .. Men nu blev det STOR-RÖJNING ..

SKÖNT men jobbigt

MIN FIBROKROPP känner av detta  ..

Så i går detta gympapass med springet upp och ner med allt ... ok vi var två.. men ändå .. det kändes .. En som somnade OVAGGAT i går kväll det var jag det .. SOMNADE VID TV-N.. SEDAN kröp jag ner i sängen

KL; 21,00 ..OCH slocknade direkt .. var vaken en kort stund vid 5 i natt ..


Då var solen på väg fram ..


Solen var framme då .. men inte nu .. 19 grader ute .. kl, 10,00


Då var jag ute en sväng på balkongen .. pelargonerna blommar så fint ..

Men så gick jag in igen .. somnade om .. och sov till halvnio .. då telefonen ringde ...

SNART ska jag gå en sväng på stan .. ja.. klockan 11,00 öppnar butiken jag ska till .. 
så jag får vänta en liten stund tills då ..

HEJ SVEJS från en tröttis ..

Men det blir vila senare.. men jag tar det lite  lungt ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar