måndag 8 juli 2013

8 Juli

 MÅNDAG

Kolla på lägenhet ska jag göra


BARA ett fel.. som jag vet .. det finns ingen FRYS .. men det går väl att ordna..
 KAN nog stå i  grovköket .. Men frågan är om jag får den .. jag står som nummer två .. just nu ..
Så finns det en i nästa trappuppgång .. men den är på våning fyra  .. det är minst en våning för högt. tycker jag .. där står jag som nummer 1  .. den som jag ska titta på i dag är på våning två .. så  får jag inte denna så får jag väl ta den andra .. inflyttning 1 september i båda..

Men men.. hur ser det ut när man väl kommer dit och tittar .. det vet jag på eftermiddagen  ..
så jag får återkomma då ..

OM jag flyttar .. sparar jag 1400. per månad..

HEJ SVEJS ..

4 kommentarer:

  1. Lycka till och hoppas du får den.
    Men nummer två är inte dumt, du har ju ganska stor chans.
    Jag ska hålla tummarna för dig.

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK.. fått många tummar i dag ..
      SÅ finns den på våning fyra .. ifall att.. ska kolla den
      Tänkte lite.. en bekant bor på våning 5 .. där är jag ute på balkongen .. så det ska nog gå bra ..
      GOD NATT NU .. klockan är snart 23, denna måndagskväll ..

      Radera
  2. Spännande !

    Hur blev det...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vet det i morgon .. men det ser bra ut

      Radera