fredag 12 juli 2013

GOD NATT -- Kommer inte in och kan skriva.. bara här i rubrikrutan .. JAG blir knäpp på detta - Varit på..på trevligt kalas i dag .. sedan rensat.. papper och åter papper.. inför flytten .. NATT NATT nu alla vänner.. NI vet att jag finns .. men trist att det är så här..


NU hände det något .. MEn nu är jag så ASA-TRÖTT så jag orkar inte skriva mera  .. KAn inte markera och göra  fetstil .. inte ta bort felet som blev..Markören  vill inte .. NATT NATT .. Knstigt detta fel som är..

 Blä.. nu blir jag sur.. Funkar bara delvil ..
JAg håller ju på att renas inför flytten .. då hitatde jag några kort .. ETT julkort från ett av barnbarne.. hon fylle 22 år på onsdag .. men vet inte vilket år detta kom .. men så fint ..
NU säger jag GOD NATT .. FUNKAR BARA LITE .. kan inte rätta felen .. inte göra fetstil ..

GOD ANTT NU  GOD NATT ska det ju vara ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar