tisdag 9 juli 2013

9 Juni - I morgon

 På onsdag

FÅR JAG SVAR

Lägenheten var ok.. hoppas jag får omtapetserat i rummen .. då är jag nöjd ..  trodde inte det fanns någon frys.. det hade kommit in i början av året..  
KYL o FRYS  .. därför ingen notering om det på planlösningen ..

I grovköket såg man inte mycket .. FÖR vete tusan hur många resväskor det fanns där .. Tjejen hade separerat från killen .. så hon hade redan flyttat .. killen var bortrest .. så kan skulle väl packa det som var kvar .. 
Några bänkskivor var trasiga.. så dom ska bytas .. SÅ får jag sätta in min tvättmaskin i grovköket .. och det fanns plats för diskmaskinen .. 

Balkongen är väl inte jag nöjd med .. men fick måla insidan .. för dessa tjocka gråa väggar där är trista .. .. MEN får se först om jag får den ..
FATTAR inte varför jag inte fotade något.. gick med kameran i handen hela tiden ..

ANNARS får jag kolla den på våning fyra .. men lite för högt .. men värre har jag varit med om .. HAR en bekant som bor på våning 5 .. där brukar jag vara ute på balkongen ..
 Så nu återstår bara att se vad det blir .. HOPPAS på  ett JA-svar på ONSDAG ..

LITE blommor blev det på hemvägen ..

ROSA Rosor ..


Ljuslila .. vet ej vad dom heter ..


Gråbo   heter visst detta gräs..


EN ORANGE daglilja


Många oranga liljor


Gult .. är fult ..  sa man som barn  i en ramsa ... men inte här


ROSA   stockros mot en husvägg .. så vacker den var där mot den vita väggen .. 
MEN missade toppen ...


RÖDA små rosor växte genom ett staket .. det fanns en hel lång list med  dessa rosor .. 
Men jag vill ju inte alla gånger fota i folks trädgårdar .. 
Är det ingen folk i närheten .. så händer det ibland att jag gör det .. som i dag ..


Blått  o lila  .. Glömde denna .. den ska vara först .. 
där Stockholmsbacken började ..  den som jag gick hemåt..

NU HADE JAG KOLLAT PÅ LÄGENHETEN
NÄR jag kom hem var jag väldigt trött o varm .. ..
MEN NU ÄR JAG JÄTTETRÖTT
GOD NATT  är  22,37 
NATT NATT ALLA VÄNNER

NU tror ni jag är knäpp va.. JAG var nog väldigt trött  i går kväll
FÖR det låg kvar i UTKASTET .. HADE glömt att sända iväg det då ..
Tisdag nu .. klockan är 10.30 ..

HA EN BRA DAG .. varmt är det nu ..

DAGENS CITAT:  Vad man gärna gör - gör man i regel bra

1 kommentar:

  1. HEJ PÅ ER:. SKRIVER här .. för jag kommer inte in på sidan och kan skriva där..
    JAG fick lägenheten .. ska skriva kontrakt i morgon onsdag kl, 13,00..
    SÅ nu har jag lite att styra med.. DEN 1 SEPTEMBER eller däromkring flyttar jag .. jag har min gamla lägenhet kvar hela september ..NU god natt alla vänner

    SvaraRadera