lördag 5 november 2016

ALLA HELGONS DAG

DEN började bra  .. vad gäller vädret
 FINT väder och lite blåst + 3,3 grader


Tänder ljus  via datorn till ALLA mina saknade vänner och släktingar

 DAGEN började som vanligt med ögondroppar och toabesök
NU är det dessa som jag ska använda ett tag och testa med  .. 
men TIMOSAN tar jag först  .. för trycket .. och så får jag vänta en kvart innan nästa
MED dessa en ½-timme .. torklapparna använder jag bara ibland
SEDAN dagens första foto på vädret
Så startade jag upp datorn 
BARA vanliga morgonhälsningen från några personer
Ibland är jag först ..  ibland är det dom andra
SÅ FRUKOSTEN
 I dag blev det detta  .. hade inga tomater men lite gurka  
OMEGA 3 och K-vitamin
I går kväll framför tv-en  blev det en rödvit kattgris .. så en rödblå på g
09,30 hade molnen ändrat sig en hel del och ett flygplan hade  gjort ett sträck
Blåser en hel del ,, och molnen vandrar så himlen ser olika ut för varje minut
Sekund  .. det rör sig hela tiden
Så har dagen börjat
DENNA röddag .. lördagen den 5 november i år är det ALLA HELGONS DAG
HA EN BRA DAG  .. jag blir nog hemma .. INGEN  MINNESLUND i dag
Bussen går dit men det blir en omväg  .. att gå .. alldeles på tog för långt
OK .. kan ta den nere på stan  .. MEN det är också i längsta laget
MEN DET går bra ändå  ... MINNENA dom är här inom mig
HA DET SÅ BRA NU ALLA VÄNNER
HEJ DÅ för i dag eller för nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar