söndag 13 november 2016

Mina ögon

JAG skrev ju för ett tag sedan om mina 
ÖGONBEKYMMER 
NI kanske vill veta hur det har gått 
 Mina olika ögondroppar 
1 använder jag inte nu .. det var dom som vållade alla dessa besvär
2 dom nya som jag köpte hos en optiker ...
3 som jag tagit i många år för mitt höga tryck som orsakas av grön starr

 Detta skrev jag på Facebook i går lördag

Frukosten klar .. tidningen läst .. NU droppa ögonen för andra ggn .. måste vänta en stund mellan den ena och den andra sorten ..
SEDAN lösa dagens KORSORD i SN
MEN så glad att det var den där artikeln i Hemmets Journal förra veckan OM TORRA ÖGON .. DRYGT en vecka sedan nu som jag köpte dom NYA ögondropparna efter att jag pratat med KÄLLMARKSKLINIKEN I KISTA .. HELT OTROLIGT så bra det är .. INTE hundra men näst intill .. och bara OPTIKERNA har dessa droppar .. SJUKT att man inte kan få reda på sådant .. som jag tjatat på ögonkliniken här om mina bekymmer .. INGEN KLÅDA nu ..
Droppar nummer 1 .. dom som jag fick klåda av
Droppar nummer 2 DOM NYA SOM är så bra
Droppar nummer 3 är för höga trycket .. dom tar jag först varje morgon .. Har ju grön starr också .. därför dessa droppar

Opererades för Gråstarr .. för snart 2 år sedan
efter det fick jag detta bekymmer .. eller bekymren blev värre efter ett tag .. HAR nästan INGEN TÅRVÄTSKA .. och som jag lidit och ringt ögonkliniken .. tills denna ARTIKEL dök upp och jag skrev till Källmarkskliniken och dom ringde och pratade med mig..
DÅ rekommenderade hon dessa HYLOGEL-droppar och OMEGA 3
OCH SÅ BRA DET ÄR NU .. droppa 3-5 ggr om dagen .. bättre det än att ha klåda .. 

NU är det nästintill bra ..
DROPPADE så med dom andra .. men fy vilken klåda jag hade
SVARET JAG FICK AV ÖGONSKÖTERSKAN ..
JAG HADE FÅTT ALLA TÄNKBARA FEL SOM FANNS ..
VAD ÄR DET FÖR SVAR .........


Mina ögon
OMEGA 3 blev jag rekommenderad att ta  .. men det är nog för tidigt att säga
om det gör eller gjort nån nytta .. det skulle ta  ett bra tag  ..

HEJ DÅ för nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar