söndag 6 november 2016

Vinter ute nu

ELLER är det skrämskott
NEJ det tror jag inte
 Klockan 10,15 kom vinterns första snö här i NYKÖPING som jag såg
DET har kommit lite på andra platser
DET snöar lite nu också   
 Frukosten i dag  .. nästan repris på gårdagen  .. det blir ju ofta så
Köper jag hem pastej så måste den ätas upp
I dag blev det  hackad gurka  .. i går färsk gurka
häromdagen inlagd  .. variation .. jag lite
14 dagar sedan jag fyllde år  .. fick denna då av barnbarnet Martin med flickvännen Rebecka
MEN då var den bara liten bebisblomma  .. så garnerade jag den med en egen kruka
och lite trassel  .. så fick den ett stöd häromdagen
Framsidan har också lite snö
VIRKAT lite sista dagarna  .. JULGRISAR
så lite stopp för min tumme och jag blev lite osams
FÅR problem med nagelbandet ibland  .. men det är bra nu igen  

DET går att köpa mina KATTGRISAR eller KATTMÖSS
NU till jul för 25:-st+ porto
MEN tänk på
DET FINNS INGEN SOM ÄR DEN ANDRA LIK
Så säg i vilken färg ni vill ha dom så fixar jag det så gott det går
LITE grisar
Lite andra grisar o kattmöss
Här lite andra kattmöss
NU är det slutskrivet för nu
HEJ SVEJS denna allhelgonahelg

KOM JU PÅ .. FLAGGDAG I DAG
GUSTAV ADOLFS DAGEN
HEJ SVEJS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar