måndag 28 november 2016

Kyligare

I morse var det -3,9 och soligt
Solen har varit framme hela dagen .. än så länge ... men molnigt ute nu
KLOCKAN ÄR 14,00
För en stund sedan
DOM var där ute
DET blev laddningsdags i morse
 
VAD har jag gjort i dag
BARA det vanliga .. frukosten först .. läste SN
SÅ kollande runt på datorn
Kollat lite nytt i min nya mobil .. I NATT så stängs den gamla av
BYTTE  företag också
ALLT är  där det ska på den nya .. lagt in alla mappar jag skulle ha
KORTEN dom fixade killen över på butiken
OCH ALLA TELEFONKONTAKTER .. så bra att slippa skriva in det på nytt
MEN BANK-ID och alla andra fick jag fixa själv ..  det gick ju bra
Så lite 11-FIKA
 
 DET blev ju en sån bild där i dag
SÅ tog jag fram dessa tofflor och STICKADE dom klara
FÖR se dom har legat på detta armstöd ganska så länge nu
GARNET var med hem i den påsen som vännen och jag hämtade på KATTHEMMET
 i AUGUSTI när vi var där och hade några dagar  borta .. var i SALA  bl.a.
MEN detta garn var för tjockt för att virka kattmöss av
JO det går med det blir lite stora möss då .. det vill inte jag
svårt att virka i rätt storlek med det grövre garnet
MEN SE tofflorna nöts .. så bra att ha några på lager
Så väntade jag på posten
KOLLADE UT .. där var han vid porten innan min
HÖR när han åker fram till min
DÅ står jag och väntar .. INGEN POST I DAG 
nä får vänta och se i morgon
FÖR nu har jag fått besked om att kattmössen är framme
när jag frågat dom på FB
DÄR var en sändning framme
MEN dom andra har jag inga kort på
MEN frågade från ett håll .. fick svar .. har du inte fått något brev
NEJ .. svarade jag .. posten kommer sent hos mig ..
MEN SE INGENTING var med i dag
SÅ NU är jag nyfiken tills i morgon
KOLLAT lite tv också .. det är mitt sällskap om dagarna ..
DEN står på .. tittar när jag har lust mellan allt som jag gör
TACK för i dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar