måndag 14 november 2016

MULEN MÅNDAG

Då lär man inte se den omtalade SUPERMÅNEN
MEN den var inte dåligt stor i lördags   .. så får väl nöja mig med den 
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
  det ser ut som en smiley - gubbe 
Fick se en ny liten grej på listen  där man trycker för att lägga in bilder mm
↪→⇗⇕➲⏮⇵🔄⬱⬂⥨🔻 
➤   MEST pilar mm .. ⧬

Inte hänt så mycket i dag  .. eller har det det 
Fixade julkorten till KATTMÖSSEN och som ska med i kuverten när dom ska sändas i väg 
KANSKE denna vecka 

 Så fixade jag julkort  på datorn  ...   så jag kan sända till ICKE DATORANVÄNDARE
för jag har några sådana vänner
SEDAN lite mat  .. virkade medans jag väntade på STÄDTJEJEN som 
VAR här i 1½ timme .. SÅ skönt att dessa personer finns 
BADRUMMET får sitt  också

NU är det mörkt och trist ute


OM man går ut när gångvägen ser ut så här   får man nog hålla tungan rätt i munnen
STOR risk för   platt fall annars
3 VECKOR sedan födelsedagen  .. den har växt fint   
TACK barnbarnet med flickvän  
DET var fint på himlen en stund i går
FACEBOOK har så konstiga TESTER man kan göra .. då slumpar det fram bilder
Mina trevliga FB-vänner  .. några av dom ..  TREVLIGT
MEN jag sparar dom i min bildmapp  .. visar dom nästan aldrig på FB

HEJ SVEJS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar