måndag 21 november 2016

Glad

DET måste jag vara  ..
JAG visste ju att det skulle komma
Hämtade sidan på deras hemsida redan i  fredags
SUCCÈ   GRATISTIDNING  som kommer en gång i månaden
NACKDELEN är att jag inte har reklam i min låda .. SÅ jag får ingen tidning
BRUKAR hämta den på ICA MAXI när jag handlar
Men  inte hämtat den än .. blir i morgon när jag handlar
MEN jag skrev ut sidan från deras hemsida
SÅ jag har läst den
 HÄR är den  .. jag vet att jag lade in den i  söndags
MEN jag gör det en gång till
FÅTT många GILLA-TRYCK på FACEBOOK
KUL tycker jag 

 SÅ är FÖRSTA paket framme  det hamnade i Södertälje
ELLER det var hon som skrev och tackade först
OCH hennes kisse fick roligt en stund
NOSEN ner in i paketet  .. sedan for han runt en lång stund med en mus som han fick 
OCH klart han skulle ha en kattmus att leka med
OCH här har  Luffarkatten lagt upp  det dom fick
 OCH bilden på julkortet och förhandslappen om artikeln som jag hade skrivit ut
DÅ när jag sände iväg paketen var  det lite ändringar som skulle göras 
SÅ bilden på mig var inte med där
MEN ÄNDÅ 
 STORT TACK fick jag därifrån
ALLA KATTERNA ÄLSKAR JU MINA KATTMÖSS
och till JUL blir det lite grisar också
JAG har stickat nya muddar till mig 
MED garn som är REFLEX-TRÅDAR i
MAN nästan ser hur det tindrar lite .. har bara dom eller när det blir kallt 
FINGERVANTAR under  ..
DET blev lite garn över  .. först fixade jag en lite avlång boll till min väska
SEDAN en till som ska föreställa en KATT .. men den ska inte jag ha själv

SKA fixa några till  .. kan ge bort  ..
KUL med lite nya saker  .. den är så lätt så den kan en katt eller hund ha i halsbandet
ELLER husse eller matte på kopplet .. eller på sin egen väska
SÅ ser katten ut .. men ingen bra bild
REGNET vräkte ner i natt .. sedan mulet nästan hela dagen
MEN så kom det lite sol på em
HA EN BRA DAG och en hel vecka har ni och jag framför oss
HEJ SVEJS

4 kommentarer:

  1. Vad roligt att du blivit uppmärksammad i tidningen :) // Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. JA lite trevligt.. MEN vilken Lotta är det .. har flera ..
      MEN tack ändå

      Radera
  2. Men Margareta vad du virkar och så gulliga då, jo jag vet vi har Prinzen och jag, de har slutat lukta mynta , ska leta efter Catnip, o.spraya på de som finns, har grisar kvar sedan den julen jag fick dom. Underbara du Vilket jobb du lägger ner för att glädja dessa söta rovdjur som får fnatt när de biter i dem¨.
    Ha en fin vardag hela veckan

    Kram Mi

    SvaraRadera
    Svar
    1. HEJ .. gnugga dom lite så kan det dofta igen ..
      MEN det brukar sitta i längre .. elelr det kan bero på hur mycket dom far runt med dom .. TACK för dina kommentarer .. KRAMISAR .. JULEn kommer snart .. NJA lite tid kvar

      Radera