onsdag 27 februari 2013

HEJ

Inte varit på humör på några dagar .. Trots bra väder

MEN i går gick jag ut en stund. i söndags tog jag också en promenad ..
I måndags också ..

MEn min fibrokropp är inte med mig riktigt nu.. BARA blir så ibland

Ingen bil har jag .. så jag har svårt att komma dit jag vill .. MÅSTE försöka lära mig åka buss.. MEN inte lätt .. NYA regler.. MED kort som man måste ha .. ska laddas på ett ställe.. Därför var jag ute och kollade upp det häromdagen .. I går kollade jag vad hyrbilar kostar ..

MEN SNART är det sommar .. då kan jag cykla ..

I går när jag kom hem .. hade NYA grannen satt ut en bukett Tulpaner i fönstret ..
DET piggade upp

Innan det hade jag varit hos mina vänner Karin o Lasse .. med varsin semla ..


DET VAR MUMSIGT 

DETTA är ett kort från nätet.. GLÖMDE ta kort på semlorna när vi fikade där hos mina vänner ..






DAGENS SN hade sin egna stukning i dag
















DAGENS MOLN .. då var klockan 9,00

NU är den 10,22 Sol och moln är det ..
det blåser
+ 0,6 grader

Lite snö finns kvar i skuggan på grannhusets tak .. ANNARS är många hustak snöfria nu ..

FRAMSIDAN är detta



DETTA är ett moln från i går eftermiddag
BAKSIDAN av  huset











DAGENS NAMN: Lage

DAGENS CITAT: Med lögner kan du kanske ta dig fram i livet - men du kan aldrig vända åter



En härlig bild från Fiskbron i går på min promenad
ISFORMATIONER


Lite nya LURVIGA möss blev det i går

NU får det räcka för i dag .. eller för nu

HEJ SVEJS go vänner













4 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  3. Fy för denna smärta,,,,,Fina bilder,,,,,ha det så bra,,,,,

    SvaraRadera
  4. Ja,, ibland är det extra jobbigt.. Som nu.. alla väderomslag.. INTE min grej..
    HEJSAN

    SvaraRadera