söndag 3 februari 2013

Söndag

Denna dag

Solen skiner men det är kallt .. 7 minus ..

DAGENS NAMN:  Disa och HJördis

DAGENS CITAT:  Lyckan är inte att vara framme , Lyckan är att vara på väg ..

Vad ska jag göra i dag .. HAr redan diskat.. det som skulle göras i går..

Lite kallt för min promenad i dag .. minus 7 grader.. DET gilalr inte min fibromyalgi ..

Bilder finns inga nya .. och på fel webbsida är jag så jag kan inte lägga in nya bilder ..

Ska se om jag hittar nån trevlig äldre bild..  


HOPPSAN .. i dag fick jag in nya bilder .. få se hur länge det kommer att funka ..

ELLER äntligen kanske Internet Explorer har fått ordning på sidan .. DET SKULLE VARA TREVLIGT i så fall .. så jag slipper hoppa från den ena till den andra .. 






EN gammal bild ..  MEN nu har måsarna börjat kretsa runt hustaken .. så snart blir det väl måsar som skriar här utanför.. som det brukar på försommaren .. det ska paras.. sedan läggas ägg .. sedan kommer alla ungar .. det blir nåt att titta på då ,,

DET var dagens inlägg ..


HEJ  SVEJS  för i dag .. eller

DAGENS TRISSSKRAP 250.000  
 SKArapades fram just nu när jag sitter här och skriver ,.. TREVLIGT för den mannen
KLockan är nu .. 10,42 

HEJ SVEJS IGEN 

2 kommentarer:

  1. Hejsan Margareta. Jag läste här nyss, att det tydligen har varit väldigt många som har haft samma problem som du. Både med att ladda upp bilder, och att lägga in dem i bloggen. Tycks ha varit problem med det över en månad t o m. Klart skönt om de nu då äntligen har fixat det. Kramiz/Anki

    SvaraRadera
    Svar
    1. HEJ.. Jo så har det varit.. Pratade med min datakille. som sa att det var så över allt.. men Hoppas nu att det ska fungera..
      Trist.. mulet väder i dag måndag.. HA DET SÅ BRA

      Radera